onsdag 27 februari 2013

Min nya passion - arts of newspaper

Jag kan verkligen inte sluta, är helt besatt av att hitta på vad man kan göra med en tidning. Det är så himla kul och det finns så mycket man kan göra. Helst vill jag varken jobba, äta eller sova... bara skapa.
Men så funkar det ju inte, måste ju till och med träna ibland också och umgås med familjen. Men gillar man något väldigt mycket så hittar man tid lite överallt för det.

De senaste dagarna har jag gjort armband. Jag visar lite inspirationsbilder här. Senare kommer jag visa hur man gör men det hinner jag inte idag.
Det du behöver för att göra ett arband är detta:

Tidning, sax, lim, lack, färg, pensel, blomsterpinne och en bakpulverburk som har det perfekta måttet till ett armband.









Målningen avgör ganska mycket vilket uttryck det blir på armbanden. Så som jag målar blir det  lite afrostyle.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar